بهترین سایت های راهنمای خرید در ایران و جهان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

5 وبلاگ عالی برای مشاوره خرید آنلاین


راهنمای خرید

www.thebudgetfashionista (پیوند خارجی است)

این وبلاگ سرگرم کننده برای زنان در هر رده سنی است ... درباره چه چیز دیگری؟ خريد كردن. ما از مشاوره در مورد نحوه انجام معاملات آنلاین برای لباس زنانه ، لباس زیر ، کیف دستی ، کفش و لوازم جانبی لذت می بریم. Budget Fashionista نظرات صادقانه ای درباره محصولات مد و وب سایت هایی که دوست دارند ارائه می دهد. 

این سایت همچنین نمونه فروش و تخفیف های آنلاین را اعلام می کند و چندین هدیه در طول سال اجرا می کند.

www.asupersavvysaver.com(پیوند خارجی است)

در حالی که این سایت شامل خریدهای انجام شده در فروشگاه ها در مقابل آنلاین است ، معاملات آنلاین آنها را نمی توان شکست داد. یکی از نمونه های مورد علاقه ما سفارش آنلاین Rite Aid این سایت است که در آن مبلغ کل پرداخت شده برای هفت مورد 1.73 دلار با کوپن ، تخفیف و امتیاز Rite Aid بود. این سایت همچنین دارای پایگاه داده عظیمی از کوپن ها است که بسیاری از آنها را می توان به صورت آنلاین استفاده کرد.

بخش "تخفیفات فروشگاه" اغلب برای خریدهای آنلاین نیز صدق می کند ، بنابراین پس انداز هفتگی اضافی را در آنجا بررسی کنید. 

www.holycool.net(پیوند خارجی است)

این وبلاگ خرید روزانه با جدیدترین محصولات قابل خرید آنلاین به روز می شود. این سایت در مورد صدها فروشگاه آنلاین تحقیق می کند تا هدیه ای مناسب ، جدیدترین ابزارهای فناوری یا چیزی را پیدا کند که بتوانید با آن رفتار کنید. بهترین بخش این است که هر محصول برای خرید در دسترس است. سایت شما را با مفاهیم طراحی محصول اذیت نمی کند. 

شما می توانید بر اساس دسته بندی یا فروشگاه مرور کنید ، و به همین راحتی می توانید آنچه را که بدنبال آن هستید پیدا کنید. راهنمای هدیه Holycool ایده های فوق العاده ای دارد ، از جمله "11 چیزی که در غار مرد شما نیاز دارید" ، برای بچه ها. 

www.bargainbabe.com(پیوند خارجی است)

این وب سایت بر ارزش پول شما تمرکز می کند ، بنابراین آنها هم معاملات سطح بالا و هم معامله را نشان می دهند. نکات خرید عملی و مفید است. Bargain Babe به دنبال بهترین کوپن ها و رایگان ها می باشد ، بنابراین مجبور نیستید ، هنگام خرید آنلاین ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. به اشتراک گذاشتن نکات خرید تشویق می شود ، و نکاتی که در سایت نشان داده شده است بسیار مفید است.

مقالات وبلاگ Bargain Babe دارای چند ترفند عالی برای صرفه جویی در پول هستند ، بنابراین حتما آنها را نیز بخوانید. 

https://moshaverkala.com(پیوند خارجی است)

سایت مشاورکالا علاوه بر محصولات خانگی ، بررسی صادقانه ای در مورد محصولات کودک و کودک ارائه می دهد. آنها همچنین در مورد بهترین معاملات سفر صحبت می کنند ، و همچنین پیوندهایی به قرعه کشی تعطیلات ارائه می دهند. ما به ویژه از سایتهای ، که محصولی را ارائه می دهد که با صرفه جویی قابل توجهی به صورت آنلاین ارائه می شود ، دوست داریم. 

بخش "تخفیف" را برای کوپن ها ، رایگان ها و اقلامی که در آمازون به فروش می رسد فراموش نکنید. بیشتر اینها پیشنهادات محدود هستند ، بنابراین اغلب اوقات بررسی کنید.

https://www.zoomit.ir (پیوند خارجی است)

سایت زومیت ۶ شهریورماه ۸۹ شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. زومیت مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است. 

https://digiato.com (پیوند خارجی است)

دیجیاتو تنها یک درگاه خبری در زمینه فناوری نیست. هرچند شاید در نگاه نخست ما نیز وبسایتی جوان برای اطلاع‌رسانی در باب اخبار فناوری و رویدادهای حوزه تکنولوژی باشیم ولی در حقیقت کمی که به زیر پوستمان بروید خواهید فهمید برای ما هدف زندگی است نه چند گوشی و لپ‌تاپ و دوربین. چه بسا همانگونه که از شعار دیجیاتو حدس زده‌اید ما سایت نیستیم، بلکه تلاشی هستیم برای توسعه سبک زندگی دیجیتالی. از پهپاد گرفته تا اتوموبیل از کسب‌و کار گرفته تا شبکه‌های اجتماعی همه در این قلمرو گسترده از زندگی جدید هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 22 مهر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی